بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: فریبرز رحیم نیا


موارد یافت شده: 118

1 - فرا‌محرک‌های سازمانی: نظریه‌ای داده‌بنیاد از تجهیز کارکنان با ظرفیت‌های مازاد سازمانی (چکیده)
2 - نقش عوامل روانشناختی در بروز پدیده پافشاری بر تعهدات با توجه به نقش واسط ادراک از ریسک مدیران (چکیده)
3 - رفتار شهروندی برند، عوامل اثرگذار بر آن و پیامدهای آن (چکیده)
4 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه¬ استراتژی بازاریابی بین-المللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات (چکیده)
5 - عوامل موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول) (چکیده)
6 - مروری بر نظریه پردازی در حوزه مفهوم تصویر کشور مبدأ در بازاریابی بین الملل (چکیده)
7 - بررسی وضع موجود و برنامهریزی راهبردی شرکت گاز استان خراسان شمالی (چکیده)
8 - تبیینِ کنش‌های مدیران صنعت، پیرامون تجهیز کارکنان با «ظرفیت‌های مازاد سازمانی»: راهبرد نظریۀ داده بنیاد با رویکرد ظاهرشونده (گلیزری) (چکیده)
9 - اثر فرهنگ و اخلاق بر کسب و کار بین المللی به واسطه مسئولیت اجتماعی (چکیده)
10 - انگیزه های شکل گیری و عوامل موثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک بین المللی و معیارهای سنجش موفقیت آن (چکیده)
11 - اثر عوامل هیجانی و شناختی بر رفتار خادمانه کارگزاران سازمان حج و زیارت (اماکن متبرکه مکه و مدینه: با رویکرد آمیخته اکتشافی) (چکیده)
12 - Functions of Control Mechanisms in Mitigating Workplace Loafing; Evidence from an Islamic Society (چکیده)
13 - تأثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری در اشاعة فرهنگ؛ با نقش تعدیل‌گری تصویر ذهنی مقصد گردشگری (چکیده)
14 - Toward an exploration of follower's implicit followership theories of Mashhad's large organizations using a qualitative approach (چکیده)
15 - ارائه‌ی مدل رفتار اخلاقی پرستاران با بهره‌گیری از تئوری اخلاق فضیلت‌محور (چکیده)
16 - واکاوی مؤلفه‌های رفتار اخلاقی پرستاران با همراهان بیمار با بهره‌گیری از تئوری اخلاق فضیلت محور (چکیده)
17 - ارزیابی مدل مفهومی پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی پرستاران براساس سبک زندگی و تعهد سازمانی (چکیده)
18 - Providing a Model to Investigate the Impact of Service quality, Perceived Value and Corporate Image on Customers Loyalty Considering Mediator Role of Customer Satisfaction and Moderator Role of Switching Costs (چکیده)
19 - Investigating the effect of connectivity of top management team on their resilience (چکیده)
20 - بررسی رابطه میان بازاریابی حسی و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در هتل پردیسان شهر مشهد (چکیده)
21 - نقش شیفتگی به برند بر تبلیغات شفاهی (چکیده)
22 - عوامل موثر بر شیفتگی به برند (چکیده)
23 - طبقه بندی نیازهای مشتریان از بسته بندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو (چکیده)
24 - تاثیر راهبرد های نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی بواسطه فرسودگی احساسی (چکیده)
25 - تاثیر بازاریابی داخلی و گردش شغلی بر قصد ترک شغل پرستاران (چکیده)
26 - بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بروفاداری مشتری بواسطه هویت یابی مشتری با برند (مشتریان نمایندگیهای تویوتا) (چکیده)
27 - فهم زوایای نوینی از سازۀ ظرفیت مازاد سازمانی (چکیده)
28 - نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان (چکیده)
29 - چارچوبی مفهومی برای سنجش تاثیر بازاریابی حسی بر شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در سازمان های خدماتی (چکیده)
30 - بررسی تاثیر سبک زندگی بر فرسودگی شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های دولتی استان خراسان شمالی با تاکید بر نقش واسط سرمایه روانشناختی (چکیده)
31 - بررسی تاثیر ابعاد بسته بندی کتاب بر قصد خرید کتابهای غیردرسی با نقش تعدیل گری قیمت و محتوای کتاب (چکیده)
32 - بررسی تاثیر ظرفیت های تشخیص، ادغام و دگرگونی بر ظرفیت نوآوری استراتژیک سازمان (چکیده)
33 - شناخت محتوای قرارداد روان شناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
34 - Analysis of BSC perspectives as related to the alignment of environmental uncertainty and supply chain strategy (چکیده)
35 - شناسایی موقعیت استراتژیک مدیریت بحران دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل ترکیبی SWOT و تحلیل سلسله مراتبی (چکیده)
36 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان به برند بانک ها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند و کیفیت ادراک شده برند (چکیده)
37 - Authentic Leadership and Employee Well-Being: The Mediating Role of Attachment Insecurity (چکیده)
38 - تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان (چکیده)
39 - واکاوی پیش آیندهای فردی و موقعیتی موثر بر چاپلوسی و تأثیر آن بر پیشرفت شغلی کارکنان (چکیده)
40 - تحمیل نظریه به داده ها یا ظهور نظریه از داده ها: نظریه پردازی در علوم انسانی با روش شناسی نظریه داده بنیاد (چکیده)
41 - عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های شهر مشهد (چکیده)
42 - بررسی نقش متقابل حافظه ی احساسی سازمانی بر خلق دانش و نوآوری در سازمان ها (چکیده)
43 - بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (چکیده)
44 - تاثیر نگرش خریدار بر ارزش برند به واسطه کیفیت رابطه خریدار فروشنده (چکیده)
45 - مأموریت و چشم انداز سازمانی سبز مورد مطالعه: شرکت های برتر ایرانی در مقایسه با شرکت های برتر جهانی (چکیده)
46 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری درشعب بانک ملت شهر مشهد (چکیده)
47 - بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد سازمانی و تمایل به ترک خدمت (چکیده)
48 - ممیزی برند و روابط میان شاخص های آن در صنعت هتلداری (مطالعه موردی در برند هتل همای شیراز) (چکیده)
49 - بررسی تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر استانداردهای سیستم مدیریت زیست محیطی ( ایزو 14001). (چکیده)
50 - ارایه مدل شایستگی مدیران شعب در سیستم بانکی (چکیده)
51 - سناریونگاری با روش شبکه ی جهانی کسب و کار (چکیده)
52 - بررسی نقش واسط هوش هیجانی مدیران در تأثیر سبک رهبری تحول گرا بر عملکرد زمینه ای کارکنان (چکیده)
53 - تاثیر سرمایه انسانی و اجتماعی کارکنان زن بر کسب پستهای سازمانی (چکیده)
54 - ضرورت آینده پژوهی سازمانی با روش سناریوسازی (چکیده)
55 - Investigating Relationship between Internal Structure of Country Image and Product Attitude (چکیده)
56 - Casual Relationship among Objectives (چکیده)
57 - کنکاشی بر استراتژی نیروی کار احساسی و عملکرد شغلی بواسطه فرسودگی احساسی (چکیده)
58 - بررسی تاثیر جدایی مشتریان غیر سود ده بر قصد خروج، اعتراض و وفاداری مشتریان فعلی (چکیده)
59 - مدیریت استراتژیک تنوع نیروی کار، مزیتی رقابتی (چکیده)
60 - فرآیند شناسایی عدم قطعیتهای کلیدی در سناریونگاری (مطالعه موردی: شرکت فولاد ماهان سپاهان) (چکیده)
61 - بررسی تاثیر میانجی گری سبک رهبری نوآورانه بر رابطه ی هوش هیجانی مدیرانارشد، هماهنگی استراتژیک و عملکرد سازمان (چکیده)
62 - ارائه مدل مفهومی تاثیر سبک رهبری رابطه ای مدیران عامل بر تصمیمات استراتژیک بواسطه ایجاد اعتماد بیه مدیران ارشد و یادگیری آنان از شکست ها (چکیده)
63 - گونه شناسی تجانس نقش عاملیت/خادمیت مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره و تأثیر آن بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در شرکت های صنایع غذایی (چکیده)
64 - Application of multilevel analysis approach in management theory (چکیده)
65 - The impact of emotional intelligence on faculty members knowledge sharing behaviors (چکیده)
66 - An empirical investigation on relationship between organizational intelligence and faculty members knowledge sharing behaviors (چکیده)
67 - جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی (چکیده)
68 - ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی (چکیده)
69 - ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت و نقش تعدیل گر هزینه جابجایی (چکیده)
70 - بررسی رابطه هوش هیجانی و سبک های مدیریت تعارض کارکنان و تاثیر آن بر کیفیت خدمات شهری (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 4 مشهد) (چکیده)
71 - تاثیر فرسودگی شغلی بر ابعاد فرهنگ سازمانی دنیسون (چکیده)
72 - بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب (چکیده)
73 - The impact of website content dimension and e-trust on e-marketing effectiveness: The case of Iranian commercial saffron corporations (چکیده)
74 - اثر اعتماد به مدیران بر تفکر راهبردی سازمانی و نقص آنها در بهبود عملکرد سازمانی از راه تعهد سازمانی در بستر آموزش عالی (چکیده)
75 - بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانهای کارآفرین (چکیده)
76 - تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در بین هتل های 5 ستاره استان خراسان رضوی (چکیده)
77 - تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد (چکیده)
78 - بررسی تأثیر ویژگی‎های دیداری و کارکردی بسته‎بندی بر خرید مواد غذایی با تعدیل‎گری متغیر بوم‎شناختی مشتری (چکیده)
79 - Emotional mediators of psychological capital on well-being: The role of stress, anxiety, and depression (چکیده)
80 - واکاوی ابعاد و مولفه های مدل شایستگی های مدیران در سیستم بانکی (یک رویکرد کیفی) (چکیده)
81 - تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط )مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی( (چکیده)
82 - تبیین تأثیر اطلاعات در شرکتهای بازرگانی زعفران استان خراسان و طرح وبگاه بر ابعاد اعتماد الکترونیکی (چکیده)
83 - بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های 5 ستاره مشهد (چکیده)
84 - استراتژی ناب- چابک در سازمانهای خدماتی با رویکرد مقایسه ای (چکیده)
85 - Designing a conceptual model of innovation culture and mechanism’s effects on developing e-commerce (چکیده)
86 - تأثیر رضایت و تصور مشتریان بخش خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری (چکیده)
87 - تأثیر فرهنگ یادگیرى بر یادگیرى کارکنان در محیط کار به واسطه ى توانمندسازى روان شناختى و اثربخشى مدیریتى (چکیده)
88 - جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی) (چکیده)
89 - ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی (چکیده)
90 - بررسی عناصر برنامه ریزی استراتژیک به منظور ارایه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک (چکیده)
91 - تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان (چکیده)
92 - ارزیابی استراتژیک قابلیتهای گردشگری داخلی و ارتباطی استان خراسان رضوی (چکیده)
93 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی موانع سازمانیِ اجرای استراتژی و سلامت سازمانی در بستر فرهنگ سازمان (چکیده)
94 - مدل مفهومی ارزش دانش و استراتژیهای مزیت رقابتی (چکیده)
95 - ارائه مدل مفهومی مبتنی بر کیفیت رابطه و تصویر برند (چکیده)
96 - کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی (چکیده)
97 - بررسی عوامل تاثیرگذار بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانکی (چکیده)
98 - ارائه چارچوبی برای فرآیند ایجاد اعتماد الکترونیک و توسعه تجارت الکترونیک (چکیده)
99 - تاثیر عدالت سازمانی بر تمایل به ترک شغل از طریق رضایت شغلی (چکیده)
100 - جهت گیری استراتژیک و موفقیت شرکت های صادراتی (چکیده)
101 - چالش های برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی شهری موفق (چکیده)
102 - ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی رابطه اخلاق کاری و معنویت بر کارآفرینی و عملکرد سازمانی (چکیده)
103 - Application of grey theory approach to evaluation of organizational vision (چکیده)
104 - بررسی میزان تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای مدیران (چکیده)
105 - برسی نقش تعدیل کننده گی عدالت سازمانی بر ادراک افراد از فضای سیاسی سازمان و ارتباط گریزی افراد (چکیده)
106 - بررسی تاثیراستراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها در شرکت های مواد غذایی آستان قدس رضوی (چکیده)
107 - Supply chain leagility in professional services (چکیده)
108 - A conceptual framework of impeders to strategy implementation from an exploratory case study in an Iranian university (چکیده)
109 - Benchmarking leagility in mass services The case of a fast food restaurant chains in Iran (چکیده)
110 - بررسی ابعاد فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون از نظر اعضاء هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
111 - باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامه‌ریزی استراتژیک در آموزش‌عالی (چکیده)
112 - تاثیر نیروهای رقابتی بازار براستراتژیهای (چکیده)
113 - نگرش سیستماتیک در مدیریت بسته بندی (چکیده)
114 - بررسی مشکلات توسعه و گسترش صنایع روستایی در ایران (چکیده)
115 - نقش روابط عمومی سازمانی در فرایند مدیریت راهبردی، (چکیده)
116 - Towards understanding the impeders of strategy implementation in higher education (HE) – a case of HE institutes in Iran (چکیده)
117 - تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت زیست محیطی در سازمان ها (چکیده)
118 - نگرش سیستمی به روابط صنعتی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر